SKAKA RUMPA

Nej men se där, hon bloggar ändå! Mobilen måste ju vara något av det absolut bästa som någonsin uppfunnits. Speciellt med möjligheten till internet i den också. Nu har jag stått på rummet i lite mer än en timme och skakat rumpa som bara den till dansträningen med AG-tjejerna senare ikväll. Jag har fått, som order (och önskemål), från bossen min att skaka rumpa med tjejerna ända sen jag kom hit, så nu jäklar ska det skakas, vickas och rullas på höfterna ikväll! Uppdateringen av datorn verkar för övrigt gå fint, så jag räknar med att snart få tillbaka min ögonsten i jävligt mycket bättre skick! Och oj oj, vad duktig jag ska vara på att ha struktur i den sen. Ordning och reda. Nej, nu börjar det bli dags att packa ihopa här och dra sig mot jobbet för att spåna på ännu mer dans. Fast nu med tajta trikåer istället för baggy brallor och limmat linne istället för pöströjan. Kontraster? Yep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0