DO YOU LOVE THIS SHIT?

Drake ft. Lil Wayne - HYFR

Det bara måste in ytterligare ett musiktips här på bloggen innan den här dagen är slut. Den här gången i form av HYFR av Drake och Lil Wayne där det till en början startas upp med en lite lugnare taktfast rap men som sedan, på något skevt vänster, övergår till ett snabbare skönare tempo innan man ens hinner reagera. Eller så är det bara jag som tappar taktsinnet i samma del varje gång? Oavsett hur det nu ligger till är det ändå inte någon speciellt stor nyhet att när Drake och Lil Wayne väl bestämmer sig för att slå ihop sig till olika projekt blir slutresultatet oftast stort. Som typ den här låten.

Jag måste dock erkänna att den inte satte sig direkt hos mig, till en början tänkte jag till och med "vad fan är det här för skit egentligen?!" men ju mer den spelades desto djupare satte den sig. Så nu hoppas jag att även ni ger den en chans. Eller 3.

Kommentarer
Postat av: Klara

Eftersom jag ska åka ett halvår till Irland säljer jag nu både vanliga kläder, bland annat märkeskläder, och ridutrustning billigt !

http://klaru.blogg.se/2012/april/tillsalu.html

2012-04-25 @ 22:42:04
URL: http://klaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0