NU GÅR JAG PÅ SEMESTER



Äntligen har de landat här på ön! Min mamma och syster är på Island och nu under de närmsta dagarna, mer bestämt under de nästkommande 9 dagarna, ska vi tillsammans resa runt här på ön och utforska var jag egentligen har bott någonstans den senaste tiden. Just nu, i skrivande stund, sitter de i bilen från flygplatsen, påväg mot lägenheten där jag bor, så nu har det blivit hög tid att stänga ner datorn och bädda i ordning den sista sängen innan jag ska gå ut och möta upp dem för att visa vägen den sista biten.

9 dagar kvar på Island innan flyget går hem tidigt på morgonen den 10 juni. Sjukt. Ska jag alltså bara lämna allt här på ön och flytta tillbaka till Örebro igen efter att ha bott här i 1,5 år? Ja det verkar som det. Jag har inte fattat det än och jag kommer nog inte förstå det när jag väl är hemma heller men om mindre än två veckor är jag verkligen hemma i Sverige igen, den här gången på obestämd tid. Hur sjukt är inte det? Hur som helst, nu ska jag njuta av min semester med mamma och Emma de nästkommande dagarna! Við sjáumst eftir smá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0