AMAZING


Wrecking Crew Orchestra

Oh herrejesus! Helvete. Jävlar. Fan slå mig baklänges. Hujedamig! Jag fullkomligt döör när jag ser den här videon. Vilka genier! Om man aldrig har tappat hakan någong gång förut kan jag med all säkerhet lova att det sker nu. Vilket mästerverk!

Här har jag den senaste veckan suttit och tittat på Dannys melodifestivalbidrag "Amazing" och tänkt "fan vilken bra idé med lysrör på scenkläderna, shiit vad coolt, bästa någonsin!" och så ser man det här i efterhand. Sorry Danny, men du är inte ens i närheten av de här killarna. En underbar kombination av duktiga dansare, grym musik, galen koreografi och uppenbarligen en sjukt duktig "blinkande-ljusrörs-ingenjör". Vad kallas de egentligen?

Bloggläsare, den här gången är det inte bara ett tips. Det är en order. Titta.

Kommentarer
Postat av: Madeleine.

lilla gnällapa! Har du inte tänkt på hur det hade sett ut om de hade försökt sjunga SAMTIDIGT???? Inte lika lätt då, det lovar jag!

2012-03-17 @ 11:28:46
Postat av: Hannah Moa

Fast jag måste hålla med Carolina, dannys framträdande var bra men inte i världsklass, oavsett huruvida duktig han är med sina simultanförmågor. Dom här hade väl en bättre koreograf... eller just det, det var ju dom själva. Något som Danny aldrig behövde tänka på...

2012-03-17 @ 21:44:14
URL: http://unfoldyouth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0