DET EVIGA MÖRKRET BÖRJAR GE VIKA



Hör och häpna gott folk.. håll i er nu.. idag var det fortfarande ljust ute när jag gick hem från jobbet klockan halv åtta! Då kan jag meddela att det bara för några veckor sedan kändes som att jag var bosatt i evigt mörker. Man blir så himla mycket gladare, och framförallt piggare, när solen kikar fram!

Jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite om vad som hänt här på sistone och jag kan säga att jag försöker spara så mycket pengar som möjligt för tillfället, min kockkarriär går spikrakt uppåt, mitt rum ser ut som hejkomochhjälpmig, musiken flödar i ipoden, en stor del av sommaren är planerad och igår firade jag själv en 5 månadersdag med att skicka iväg ett "grattis till oss"-sms som jag visste inte skulle komma fram och som jag därför heller inte fick något svar på. Annars, förutom det på min spektakulära aktivitetslista, kan nog nedanstående låt få er att förstå vad resten av min tid går till här om dagarna. Spola fram till 2:52, det går inte att missa.

Wale ft. Big Sean - Slight Work


"Work, work, work, work, work, work, work, work..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0