FEMTIO FEMTIO



Idag var det solsken här på ön så jag bestämde mig för att ta en långpromenad i det fina vädret och trotsa minusgraderna. Den här gången bestämde jag mig, för omväxlings skull, för att gå åt lite andra håll än vad jag brukar göra, mest för att se mig runt och se var jag egentligen bor. Det tragiskt att behöva säga det men ibland känns det liksom inte som att man har någon riktig koll på var man egentligen bor då livet främst spenderas på bussen eller på jobbet. Därför är det så viktigt att ta tag i det när tillfället väl ges. Hur som helst. Jag packade ner kameran och gav mig ut på en 2,5 timmes promenad i vinterkylan. Här nedanför har ni lite bilder från dagen.

Nu ska jag snart ta och hälla upp lite chips och citronvatten här och sedan krypa ner framför kvällens första film. Jag har ju trots allt lite att fira en dag som denna, så varför inte slå till på en liten drink när jag ändå är igång? Jo. Så får det bli. Myskväll deluxe! Snön verkar ändå inte vilja ge sig..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0