ANDRA KVÄLLEN DOWNTOWN



Ja, fråga mig inte varför men sedan jag kom tillbaka hit efter sommaren har jag endast varit downtown 2 (TVÅ!) gånger. Visst, lite småfester här och där men då folket har bestämt sig för att gå ut först runt klockan 02:00 så brukar jag oftast känna att jag varit rätt så nöjd och dessutom väldigt trött. Nu, så här i efterhand, ångrar jag dock att jag inte bet ihop lite mer. För efter helgens utekväll i lördags känns det lite tråkigt att det bara återstår ungefär en/två helger till att tacka för sig och ha några riktigt roliga kvällar innan det blir dags att börja röra sig hemmåt mot Sverige igen. Jag menar, det brukar ju trots allt bli ganska så kul ändå..


Dagsljus över ett underbart nattliv inne i Reykjavik.

Efterfest med de färgglada favoritfiltarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0