ÞJÁLFARI ÁRSINS 2012



Yay! Igår fick jag en utmärkelse som fick mig att känna mig ganska nöjd med vad jag jobbat och slitit för det senaste året här i Stjarnan. Årets tränare 2012! Nu känns det som att jag verkligen kan börja ladda för att snart åka hem och som att jag verkligen åstadkommit något som uppskattats under min tid här. En liten utmärkelse men en väldigt värmande sådan! Nu ska jag kämpa vidare de sista två veckorna som jag har kvar på kontraket och se till att det blir två jättebra och minnesvärda veckor. Áfram Karólína!

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Vad kul! GRATTIS! Ska bli kul att se dig igen! Vilket datum var det som du skulle komma hem?

2012-05-21 @ 20:03:37
Postat av: Ylva

HEJA!

2012-05-26 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0